ÄNTLIGEN FÅTT TILLBAKA DATORN!!

Nu så kan jag då börja blogga igen, har ju varit utan dator i månader känns det som! men nu är jag tillbaka, så ska göra mitt bästa och försöka blogga varje dag, kan jag inte skriva på morgonsidan av någon anledning, så ska jag se till så att det blir gjort på kvällen eller kanske mitt på dagen. Ialla fall så har jag då börjat om att jobba, så jag är inte mammaledig nå mer, Elsa har ju blivit så stor och jag håller på att skola in henne på dagis där Agnes och Isak går, så nu är dom snart alla tre på samma dagis, HUR VANLIGT ÄR DET!! att man har 1ÅR mellan barnen och att alla barnen får gå på samma dagis, är ju vanligt med att man kanske har två barn, men inte tre, så det känns så himla kul att äntligen få komma tillbaka på jobbet, trodde att det skulle kännas tungt, men känns som att man aldrig varit borta alls, har ju varit mammaledig i fem år, och det är ju en jättelång tid, hinner hända mycket nytt på jobbet när man är borta så länge, men det har då bara gått bra. Så då vet ni om jag inte skulle hinna med att blogga vissa dagar, så är det för att jag har börjat jobba också, och jag är ju en nattuggla, så jag jobbar ju natt på ett ålderdomshem, med hur fin personal som helst, nä nu ska jag då göra lite nytta, men först den berömda kaffekoppen....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0