BEGRAVNING GÖRAN AXEL JOHANSSON 28/11

Igår så var det jobbigt för då hade vi begravning, Göran Axel Johansson hette han och var världens gulligaste gubbe som man kan tänka sig, och mycket barnkär var han också, han älskade barn och behandlade dom som att dom vore hans egna, fast han hade inga egna barn och jag hör till en av dom barnen som har fått följa med genom hans liv på vägen ändå fram till slutet, och han har också burit på alla mina 6 barn sen dom var nyfödda och fått se dom växa upp, så jag blev helt förkrossad när jag hörde att han hade gått bort, för det vart så plötsligt också, så jag är väldigt tacksam och glad för att jag och min familj har fått dela så många fina minnen med han, för det är ju det som man har kvar när en nära och kära lämnar oss ALLA FINA MINNEN OCH DOM HÅLLER OSS VARMT OM HJÄRTAT och Göran är verkligen en sån person som man aldrig någonsin kommer att glömma, han kommer alltid att finnas i våra hjärtan, SAKNAR DIG. Så därför har jag inte bloggat på ett tag, sen så har det varit lite annat också har ju julpyntat och pysslat på med lite annat, nä nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe innan det blir alldeles för kallt...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0