AMANDA 17ÅR GRATTIS GUMMAN PÅ DIN DAG 14/12-2014

Igår den 14/12 så vart gumman min 17ÅR! och som jag skrivit tidigare så springer bara tiden ur händerna på en! förstår ni att 17ÅR redan passerat! men dom kommer ju alltid att vara små i mina ögon, dom växer och blir äldre men för mig så kommer dom alltid att vara mina små gryn<3 sen som mamma så vill man ju att inte tiden ska rinna iväg alltför snabbt, tyvärr så gör den det, men vill ju ha dom små så länge det bara går, för vi alla vet ju att det kommer en tid då barnen ska börja leva sina egna liv, och det är då man märker att dom inte är så små nå mer. Så jag tror att hon är nöjd med sin födelsedag, så jag var och hämtade Amanda och hennes kille på busstationen igår och sen så åkte vi för att handla, och när vi kom hem så lagade vi mat och fixade uti tårtan, sen så började främmandet att komma,  så jag hoppas att din dag blev som du tänkt, älskar dig gumman min<3 nä nu ska jag göra mig en kaffekopp....
Amanda
2014-12-15 @ 09:33:49
URL: http://nouw.com/amandaaaaan

Den blev som jag hade tänkt! Jag älskar dig med mamma och jag kommer alltid vara din lilla gris! Du är bäst puss på dig <3

Svar: Låter bra att din födelsedag vart som du önskat! ja du är mitt lilla gryn<3 älskar dig mest puss puss puss<3
mittivranvardag.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0