BARA SLÖAT I HELGEN!!

Jag har varit aslat på sista tiden när det gäller bloggandet! men samtidigt så har man ju många barn också, så tiden räcker alltid inte riktigt heller till för att sätta sig ner och blogga även fast det bara tar ett par minuter att skriva, men nu ska jag verkligen ta mig i kragen och börja om på nytt. I helgen så har vi mest bara latat oss, Amanda har varit hos sin pojkvän i piteå så det har varit tomt i huset, huset fylls mer med liv när alla barnen och respektive är samlade<3 sen så tog vi upp älgben med kött för att göra oss en blöta igår och för er som inte vet vad det är så kokar man upp älgben med kött och lägger i buljongtärningar och låter det koka i några timmar så köttet blir mört, sen så tar man tunnbröd och lägger det i grytan och låter ligga tills det blivit mjukt, sen så lägger man en smörklick under brödet och serverar med köttet HUR GOTT SOM HELST! senare under kvällen så klippte jag David och han blev en så snygg kille<3 han var nu himla långhårig, så det var välbehövligt för han att få bli klipp. Idag så har min mor och hennes sambo varit här och medans jag var på utvecklingssamtal med David, så var min mor med barnen och älsklingen och Dan höll på att fixa med elen i garaget, så himla skönt att det börja lida mot sitt slut, känns som att vi har hållit på med garaget i en evighet! men snart så är det färdigt nä nog surrat om detta, nu ska jag bara sitta och softa framför datorn en stund och kolla in Youtube <3 där finns alla mina Beauty bloggare nä dricka upp kaffet då.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0