AMANDA SKA FÅ GLASÖGON!!

I måndags så var jag och Amanda på linderuth optiker och hon kollade synen och det visade sig att hon behöver glasögon på heltid! det var sämre med det högra ögat, betydligt bättre med det vänstra, men behöver dock glasögon som hon ska använda jämt! dom säger ju att behöver man inte glasögon när man är liten, så kommer det på äldre dagar i ungdomen! så vi ska väl hämta ut dom i slutet av veckan, skulle gå ganska så fort att få dom. Sen så i förra veckan, kan det ha varit i onsdags, så satt vi och gjorde en beställning från HM och jag fick just ett sms så vi ska och hämta ut det gigantiska paketet senare ikväll, sen så ska jag beställa tapeterna som jag inte hunnit med att göra än, nä ta och göra sig en kaffekopp....
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0