LÅNGLEDIG!!

Har jobbat mina nätter nu, så nu är jag långledig i tio nätter, så då ska man väl försöka att få någonting gjort här hemma. När man jobbar natt så orkar man bara inte hålla på att städa och jobba på som man kanske annars orkar när man inte jobbar, sen så är det ju lite speciellt att jobba på natten, dels så är man vaken när man egentligen ska sova, sen så gör man magen lite orolig när man ska äta något, sen så känner kroppen av det på ett helt annat sätt när du jobbar natt, så det är många faktorer som spelar in, men skulle aldrig drömma om att byta arbetstider, jag är ju en NATTUGGLA så nattetid passar ju mig ypperligt bra. Ska försöka att bosätta mig i tvättstugan idag, eftersom att vi renoverat och hållit på i källaren, så har jag inte kunnat springa upp och ner som jag annars gör, nu ska bara golvet och tapeter upp på en vägg ska vi ha tapeter, sen så är HELA KÄLLAREN KLAR! så himla skönt och det roligaste av allt är ju när vi ska inreda rummet med våra möbler och sen så ska jag försöka hitta någon färgglad fåtölj. Alla våra möbler är ju vita och väggar och tak är också i vitt, men fondväggen är i grått, rosa och vitt med stora blommor, så en färgglad fåtölj är ett måste, nä göra lite nytta då kanske....
 
Amanda
2015-05-16 @ 18:55:16
URL: http://nouw.com/amandaaaaan

söta lilla troll ungen <3

Svar: japp den söta lilla busungen<3
mittivranvardag.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0